fredag den 29. marts 2013

Velkommen til!

Så har jeg fået sat bloggen op layoutmæssigt - og jeg er ved at være tilfreds. Derfor vil jeg gerne byde velkommen til min helt egen udvekslingsblog, Lullehs Nye Verden. Nogle af jer kender mig fra Lullehs Verden (ser I navnereferencen?), hvor jeg har blogget i cirka 1½ år, sådan on and off.
   Inden min rejse bruges bloggen til at fortælle om hele min forberedelsesproces, om da jeg fik værtsfamilie, om alle mine tanker om skolen, om mine indkøb til rejsen og meget mere. Er der noget særligt, I gerne vil høre om, så skriv endelig! Det tager kun 5 minutter at skrive en kommentar, men det kan gøre mig glad resten af dagen ;)

Endnu engang velkommen til bloggen, velkommen til jer og velkommen til mit eventyr i USA!

//Translation//
I finally finished the layout, and I am satisfied with how it turned out. Welcome to Lullehs New World! I have been blogging before for about 1 year and a half, so I am quite familiar with being a blogger.

   Before departure I will blog about my preparation and all of that - feel free to comment, if there is something specific you would like to hear about! Use the translate-button on the right if you would like to read excactly what I just wrote in Danish ;)

Welcome!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar