tirsdag den 14. maj 2013

Time flies

 
Hej allesammen!
Lidt for længe siden jeg har fået skrevet. Som hos de fleste andre 9. klasser har jeg haft pænt travlt efter vi kom tilbage i skole igen, eftersom skolerne fik paranoia og forlængede skemaerne til det umenneskelige.
   Jeg trak samfundsfag og skriftlig biologi til mine eksamener, hvilket egentlig var fint nok - kunne have været bedre, men jeg kender folk der har trukket mundtlig fransk, historie, mundtlig matematik... tror ikke jeg skal klage :P

Mht. til mit high school år, så går det jo hele tiden fremad - dagene går, og der er vist ikke mere end 69 dage til campen nu - arrgh! Jeg har også været på forberedelsesweekend med EF i Mols Bjerge, som var noget af det fedeste! Havde det så sjovt med en masse dejlige mennesker, og jeg savner virkelig dem allesammen nu. GREEN DREAMTEAM!
   Weekenden stod, just for the record, på forskellige workshops, samarbejdsøvelser, gruppe optræden, 'fest' lørdag aften og en masse hygge. Jer der skal med EF, glæd jer! Det er sååå fedt!

Som jeg skrev før, så går tiden jo - og den går hurtigt. Synes lige vi er startet efter juleferien, og nu er jeg til skriftlige eksamerner, har snart galla og sidste skoledag. Jeg kan virkelig ikke fatte, så hurtigt det ur tæller ned - hvem har pillet? :O



//Translation//
Hi everyone!
Long time, no see. A lot of the Danish 9th graders, including myself, have been very busy since we got back to school after the lockout. At my school the schedules are inhumanly extended - are the teachers paranoid?
   Talking about my exams, I have tests in government and written biology, and of course Danish, math, English and physics. Could have been better, but definitely also worse. At least it's not history, French or oral math, haha!

I have also participated in the EF preparation weekend - I had so much fun and met a bunch of amazing people! We did some workshops and heard some foreign speakers, but basically it was just 3 days of sheer awesomeness. To everyone traveling with EF - get excited!

But time flies, and the preparation weekend being over means there is only 69 days until I leave Denmark for a year in Las Vegas! Where did all those days go? Didn't we just get back from Christmas break?

I hope everyone is enjoying spring! See you!

XXX Lærke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar