mandag den 22. juli 2013

2 dage!!!!!

Jeg kan på ingen måde fatte, at der i skrivende stund er cirka 44 timer til jeg sidder godt på vej i flyet mod Reykjavik og senere USA!!!
Min rejseplan er:

Kastrup - Reykjavik - Boston
Flyver klokken 14, og er fremme ved 19-tiden amerikansk tid.. Hvilket er klokken 1 om natten for mig (og mine forældre!!!)

Kender mange der sidder med vilde sommerfugle i maven lige nu. Mange campere flyver i morgen, nogle (inkl mig selv) tager afsted i løbet af onsdagen. Men apropos det med at glæde sig og være spændt, så laver mange bloggere en liste over ting de glæder sig til, og ting de er nervøse for. Så hvorfor ikke gentage succesen her? :-)

Jeg glæder mig allermest til...
- at møde Laura og min værtsfamilie, som jeg snart har snakket med i et halvt år!
 - at opleve High School spirit
 - at tage kørekort ;)
 - at shoppe megabillig makeup, sko og tøj
 - alle de amerikanske mærker 
 - at rejse med værtsfamilien
 - camp!!!!
 - at spille teater på engelsk
 - endelig at have godt vejr på min fødselsdag sidst i oktober 
 - at få min MacBook Pro 

Jeg er pænt nervøs for...
 - om jeg kan falde til i et andet land
 - tearful goodbyes i lufthavnen
 - om mit engelsk er godt nok
 - hjemve :/
 - om pengene rækker...
 - om jul og nytår bliver for mærkelige
 - at blive fed
 - at mine venner derhjemme glemmer mig
 - at varmen bliver for meget

En blandet landhandel er det nu engang - og sådan tror jeg også det skal være! Jeg  regner med lige at update i morgen, hvor mine ting forhåbentlig er nede i kufferten...

XOXO Lærke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar