mandag den 20. januar 2014

Finals week

Hurra! Vi i Vegas overlevede alle semester-eksamerne. Finals week er dead and gone indtil om 4 en halv måned ;)
På en måde er det vildt trist at første semester af mit udvekslingsår allerede er forbi, og på en måde er jeg også vildt imponeret over at jeg har klaret mig så langt. Da jeg satte sidste kryds på min Government test i fredags, kunne jeg ikke lade være med at tænke: "Jeg gjorde det virkelig!"
   Egentlig er Finals Week ikke noget specielt spændende at fortælle om. Vi har haft prøver i alle fag, de fleste af dem multiplechoice-tests på 150-200 spørgsmål. En ret kedelig udenadslære-kind-of eksamen, haha!
Jeg tror generelt det er gået ret godt. Kor og painting var sååå let - nogle få spørgsmål og så syng en sang/mal et billede. De andre prøver var virkelig lange og specifikke, men heldigvis havde jeg læst op.
   Jeg har indtil videre reddet mig et A i painting, A i fransk, B i engelsk, B i geometry og A i biologi - de andre er der ikke kommet karakterer fra. Jeg er meget tilfreds so far :)

For at fejre at finals week endelig var forbi, tog EF-gruppen ud og køre gokart i the Mini Gran Prix. Det startede som en enkelt gokart bane, men nu er det et helt område med to baner (en hurtigere end den anden), spillemaskiner, spisested og forlystelser.
   Jeg havde en skøn aften med mine venner! Selvom Dad havde sagt at bilerne ikke kunne køre særlig hurtigt, synes vi allesammen det gik stærkt nok, haha. Det var sååååå sjovt!
Vi fik også prøvet alle forlystelserne, og spillet vores 6 spillemønter op. Og gæt hvem der vandt nok 'tickets' til 4 Starburst karameller?

Lørdag fik jeg endelig sovet ud efter en uge med tidligt-op-og-læse-det-sidste-igennem. Vi lavede egentlig ikke så meget andet end at rydde lidt op i huset, spise Smashburger til frokost og planlægge en biograftur om aftenen!
   Avi, Laura, Lorena og jeg så Frozen - for Avi tredje gang, for Laura og jeg anden gang og for Lori første gang. Den var lige så aljflsimps fantastisk som første gang, og bestemt det værd. Det var en hyggelig aften!

Søndag blev jeg endelig klippet efter 8 måneders trang! Jeg fik ikke noget særlig anderledes, bare klippet ca. 8 cm af i et 'U'. Men hvor var det lækkert endelig at komme til frisøren, få hovedbundsmassage og blive nusset om. Og til 17 dollars kan det næsten ikke gøres bedre :D

I dag er det mandag, Martin Luther King Day - og vi har fri! Musikken spiller, vejret er lunere end i går, der er Subway cookies i køkkenet og vi har planer om at kigge på januarudsalget senere i dag. Livet er godt! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar