lørdag den 14. september 2013

Smutter til Grand Canyon!

Hey y'all. Sidder lige nu i min seng med computeren på skødet og Laura der er ved at overføre en hilarious video til Facebook. Vi fik nogle heliumsballoner med det amerikanske flag af værtsfamilien, og de begyndte med tiden at blive halvslappe og var i vejen hele tiden. 
Vi besluttede os for at komme af med dem i dag - men ikke uden at udnytte dem til fulde først! Så jeg har nu haft heliumstemme for første gang i mit liv, og der er blevet taget flere videoer af det! Ej, hvor var det sjovt! Er dog lidt bange for om der er nogle bivirkninger ved det, for har en lidt sjov smag i munden og hikke nu :P
   Lægger en video ud i et senere indlæg, når alt er blevet uploadet osv.

Ellers har jeg det gooooodt! Har haft A-day i skolen i dag, hvilket er vældig let med kor, maling, skoleavisen og US Government som er mit yndlingsfag herovre. Dad hentede os efter skole og tog os med på In 'n Out burger, hvor jeg selvfølgelig fik pomfritter selvom jeg ikke var sulten. Må lære at modstå fristelser i the Sin City! ;)
   Nu er vi herhjemme og pakker de sidste ting til vores weekendtur, som går til GRAND CANYON! Det bliver bare mine værtsforældre, Laura og jeg, eftersom Avianna og Monet har været der 6 gange før med udvekslingsstudenter. Det skal nok blive superhyggeligt! Jeg glæder mig helt vildt til at se Grand Canyon, det er et af mine must-see's herovre. Håber vi får nogle gode billeder til at illustrere minderne <3


Jeg har sendt pakkepost til min familie denne uge, som jeg håber når frem i tide. Det er lidt mærkeligt ikke at kunne være der når de åbner gaven, ikke at kunne kramme dem når de siger tak osv. Generelt er det rigtig underligt at være så langt væk fra alt det, der var ens hverdag for bare halvanden måned siden.
   Fødselsdage man går glip af, traditioner, fødselsdage, børn der vokser, store begivenheder i Danmark, ting der sker på skolen, bare hvordan tv-programmerne derhjemme skifter - hvad hulen er Luksuskrejlerne, Mentor og Stjerner på Vippen???
På en måde kæmper man for at holde sig opdateret med Danmark, høre hvad de laver derhjemme, snakke med alle vennerne, kigge alle gymnasiebillederne igennem og tjekke ekstrabladet.dk ind i mellem. På den anden side kæmper man for at glemme det en stund, så man ikke savner det for meget og man kan koncentrere sig om at opleve en masse og suge nye indtryk til sig. Det allerhårdeste for en udvekslingsstudent er nok at indse, at livet derhjemme går videre. Livet herovre flyver forbi. Man må lære at slippe den fod der stadig står i Danmark, og leve der hvor man er.

Nok filosofi fra mig af, jeg håber I har det godt i Danmark eller hvorend I er. Peace out, vi ses til billeder fra GC <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar