lørdag den 24. august 2013

1 måned

Jeg kan ikke fatte det - i dag har jeg været i USA 1 måned, og Las Vegas i 3 uger. Tiden er både gået utrolig langsomt og utrolig stærkt, men 1 måned? Det føles det ikke som!
   Dette indlæg er faktisk tidsindstillet, da jeg som I læser det sidder til et dejligt 8 timers orienteringsmøde hos min IEC. Ej, jeg glæder mig faktisk helt vildt, for jeg vil gerne møde de andre udvekslingsstudenter og sådan. Desuden holder vi bagefter et poolparty med mad fra vores hjemlande - hvilket betyder at jeg om lidt går i gang med at lave nogle frikadeller til festen!
   I går vågnede jeg op til de ømmeste ben ever - jeg mener værre end da jeg løb 11 km til motionsdag. Ved ikke hvorfor, men når Laura og jeg træner og løber og sådan gør det mere nas end derhjemme!
Så det at jeg om eftermiddagen havde min audition til Hollywood Kids Academy dramaholdet, og at det indebar dans, følte jeg mig ikke helt klar på. Jeg strak ud i tide og utide ind imellem sangøvelser og repetition af min monolog.
   Var virkelig, virkelig nervøs, åh gud. Jeg rystede nærmest. Min værtssøster Avi var til den første audition og er allerede kommet ind. Hun synger sygt godt, har en rigtig musicalstemme og har lavet masser af teater før. Jeg har også spillet en del, men ikke på engelsk - så det var jeg ret nervøs for!
   Men det gik fint, mødtes med instruktøren som var noget af det sødeste, og lavede min 'The Princess Diaries' monolog kun med lidt småfejl. Var ret nervøs da jeg skulle synge, men jeg tror det gik fint! De smilede og klappede i hvert fald.
   Dansen gennemgik vi 4 gange, hvorefter vi skulle op på scenen og fremføre det. Var så stiv i benene, men det var ikke en megaavanceret dans. Det var mest det med at huske trinene, som kunne være svært, men kiggede på de andre og håber jeg var nogenlunde med, haha! Ihvertfald er jeg udvekslingsstudent, så jeg håber de tager mig med nu jeg kun er her et år :)

Laura tog billeder af min audition :P

Håber I har det rigtig godt derhjemme - vi ses om 10 måneder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar