lørdag den 23. november 2013

Friday

Det regner i ørkenen. Der er snestorm i hele det vestlige USA, hvilket i vores temperaturskala betyder regn. Hele dagen. Las Vegas er bygget til hedebølger, ikke regnskyl, hvilket betyder at gaderne er oversvømmede, skolegården er tom, al sportstræning aflyses og folk kører hjem med 3 kilometer i timen. 
   Jeg klager ikke - indså virkelig i dag at det er rarere at indånde den fugtige luft frem for den knastørre. Lidt regn kan vi danskere jo altid tage, ikke? Især når man har Swiss Miss varm kakao, julemusik, Rittersport og Glee derhjemme <3

Nok om regn - i dag er det fredag. Endelig! Når jeg vågner hver fredag morgen kan jeg endelig sige til mig selv, at jeg ikke skal op klokken kvart over 5 i morgen. Jeg kan kigge på uret og  vide hvor mange minutter der er til weekend. Ikke nok med at det har været en virkelig fed uge i forhold til at det bare var hverdage, så skal jeg en masse sjovt i weekenden.
   I aften tager Amalie, Lorena, Lulu, Laura, Avi og jeg ind og skøjte til sådan noget musik- og lysshow i skøjtehallen. Har ingen anelse om hvordan det er, men helt vildt kan det vel ikke blive fra 8 til 11 ;)
Lørdag skal vi ud og shoppe julegaver, så jeg må lige få fundet nogle julegaveidéer til min værtsfamilie og Laura osv. Jeg ved ikke hvem der tager afsted, men sjovt skal det nok blive! 
   Søndag tager vi i en stor gruppe ind og se Catching Fire - hvilket jeg glææææder mig til! Alle folk herovre og hjemme i Danmark er fuldstændig besat af den film og fangirler for hårdt over det hele. Så heldigvis skal jeg ikke vente længere end til søndag før jeg kan joine besættelsen!

Throwback til Red Rock!

Ellers går jeg og glæder mig helt vildt til jul - vi har pyntet en lille smule op, hørt musik, skrevet julekort og sendt pakker hjem. Jeg overvejer om der skal bages pebernødder denne weekend? Vi får se. Skal nok skrive hvordan det hele gik i næste indlæg.

XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar