onsdag den 20. november 2013

HAPPYLAPPY

Yayay, hurra for gode dage!
Jeg ved ikke hvad der er med mit humør i dag - måske en kombination af at jeg kedede mig i går og gik i seng klokken kvart i ni, vågnede op og fandt ud af at jeg faktisk havde lavet frokost til i dag, og blev overrasket af Mom der kørte os på Starbs før skole :)
   I skolen har det været b-day i dag, hvilket normalt er en lang hård dag fuld af de boglige fag. Men i dag var det faktisk helt perfekt! Vi sang julesange i fransk, lektierne vi fik for var at dekorere en julesangbog, og mine venner derinde sagde at jeg aldrig måtte tage hjem, fordi de ville savne mig for meget. Awww!
   Som om det ikke skulle være nok, kom Rudy hen og gav mig et stort kram og sagde at mit hår var virkelig dude i dag (intern joke for 'pretty' mellem ham, mig og Kevin) da jeg trådte ind i min matematikklasse. I engelsk fik jeg skrevet hele mit essay færdig (praise the Lord), og brugte resten af tiden på at snakke med Rudy og Kevin. Hvilket nu har resulteret i at jeg skylder guldkarameller hvis jeg ikke kommer først til engelsk på torsdag :P
   Til frokost kom Charlotte fra Tyskland hen og sad ved vores bord, hvilket var super hyggeligt - sødeste pige! Elsker mine frokoster på B-days, fordi dem jeg sidder med er for awesome, og jeg altid har et eller andet lækkert at spise.
Sidste time var biologi, hvor Mr. Douglass beskrev bølgelængder som når man handler ind med sin mor; I når til kassen samtidig, men hun er udmattet fordi hun har vimset rundt til højre og venstre :D
   Eftermiddagen indtil videre er blevet brugt på at planlægge biograftur (CATCHINGFIREOMG), spise Daim (Sahra <3) og glæde sig til i morgen hvor vi har møde i International Club.
Så livet er godt, Las Vegas er dejligt, folk er skønne og fremtiden er lys. Jeg skal aldrig hjem!


PS. Sidder lige nu på værelset foran vores minijuletræ, som vi fik anskaffet i weekenden. Det er så megahyggeligt at pynte sit eget lille personlige juletræ skal jeg hilse og sige! GLÆDER mig til at få det med hjem til næste jul <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar